Showing posts with label Wedding. Show all posts
Showing posts with label Wedding. Show all posts

Tuesday, March 2, 2010

Yesterday was my 2nd year marriage anniversary. Cepatnye masa berlalu, dah 2 tahun melayari alam rumah tangga bersama suami yang sangat dicintai. Alhamdulillah bersama baby di dalam womb umminye juge. Takde special celebration pun, just cukup wish antara kami dan doa semoga ikatan perkahwinan ini kekal bahagia sepanjang hayat.



Takde special present pun sebab hadiah yang lebih best akan menanti kami hujung akhir tahun nie + beberapa projek yang sangat exciting menanti. Tu kami kira sebagai hadiah perkahwinan utk tahun nie.

Well, last year ade wedding anniversary PS kan? kebetulan plak tahun ni pun ada PS boleh la jadik my 2nd year wedding anniversary PS.. baru skit upload ni. Credit to Ronmad photography. He is my samura ex-school mate. Really enjoy the PS tapi ibu mengandung ni tak leh nak lasak2 sgt. Neway Mad Nor 2 thumbs up.



p/s: I'm carrying my 18wks baby.

Thursday, February 26, 2009

Coming soon





01 Mac 2008


2 Mac 2008


30 Mac 2008

Wednesday, January 28, 2009

Cik KinKin & Cik Rafique

Day 1 (23 Jan)

Akhirnya hari yang dinanti tiba jua. Aku cuti lagi untuk sekian kalinya di bulan Januari ini. Hahaha harus la simpan cuti sampai bulan 5 nie.

Me & hubby heading to Ipoh, mlm ni kinkin nikah. sebagai membalas jasa & budi kin yang banyak temankan aku masa wedding aku last year aku tak kesah la nak amek cuti & keluar duit pi ipoh & stay kat sana. Pasnie rase dah tak de sape dah aku nak treat mcm tu.

kami dok kat budget hotel aje (The Majestic Ipoh). Very the classic u know sebab located the same building dgn KTM Ipoh. Aku and hubby tak kesah pun lepak mane asal kitorang leh tido, mandi & berehat.


Hotel classic


Budget gile kami hahaha


Ni la lif kurun ke brape ntah. Brand nek moyang mak datuk OTIS


"Cepat syg masuk nnt kena sepit"

Malam tu kin bernikah beramai-ramai kat surau area umah dia. Alhamdulillah dengan sekali lafaz Rafique a.k.a Farid sah jadi suami kin. Semoga korang bahagia hendaknye hingga akhir hayat.


Cute ekin..


Kawan kin nora si taylor


Vf her mak


D newly wed


Kin pelamin u sgt chantek. i jeles...

Day 2 (24 Jan)

Perantin kale ijau pokok pisang..ekin nampak lain sgt and of coz chanteq :). Sempat gak jumpe juli stelah sekian lame tak bersua. Perot pun dah beso tapi juli maintain cute & tembam :p


:)


Hari sgt panas..semua bjalan lancar. ekin sendiri pun tak sangka meriah wed dia


lain kan kin?


kami ikut tema perantin...


Bila pi Ipoh rugi la tak beli pasu..sangat murah & chantek. Beli batu sungai gaks and hasilnya....



Boleh la..mini taman in my veranda...


Somewhere in March last year


kin temankan aku 3 hari berturut...


& sebagai kwn of course aku sgt appreciate


mane2 kin msti ada kat sebelah


tetap tak berganjak walaupun kami kena bom hahaha


coz babe u r my best fren :)




Wednesday, January 7, 2009

Lets view...

Here are the pixs when i attended Suba & Kugan's reception.
Enoy it!!









p/s:Credit to amie & leela

Saturday, December 13, 2008

Summary of the past few weeks...

Emm... tak bleh jdi nie..lame sangat tak update blog..nampaknye kena la wrap up in one post. seriously i have no time (or mood? eheh). entah ape yang bz nye? orang len pun bz gak puan Ira oiii..

oklah. Lets start the first story.. on the 29th i went to my frens' (ex-FPGian) wedding. Suba & Kugan..many congrates to both of you.. Suba or aka was my housemate back in Kuantan. Wedding was held at Golf Resort Seremban 3.. sampai sesat2 (sebab the newly wed lupe nak post kad kawen ;p). Menariknye 1st time pi Indian Wed. Makanan is nasi beriyani tapi Indian version. Simple jer but yet meriah. Ada tarian2 gtu by the indian youngsters. Best woo...sebijik mcm tgk kat dalam Tamil movie tu...Tak sempat pun nak amek pix bebanyak. yang banyak amie & leela.. bawak DSLR (ye kot, saya ni bute lagi fotograpi). so pixs yang ada ni pun kureng memuaskan sket..


Tembamnye saye..hehehe


Nie la Aka = Subashini.. (sowi pix tak chantek la)


Cekap depa menari... ira pun goyang2 pale


Bek in time masa BBQ dolu2
(Zimin,Deeb,Suba,Leela,Jeme,Ira,Annie)


Heppy memasing
(Nuar, Jeme, Kugan, Kery,Leela, Suba,Annie, Izi)
(Masa nie tak de pape yang berlaku between suba & kugan.. hehehe)
(aku plak kelam kabut nak pi keje, dah la time tu Alcohol nak start up)


On the 30th plak pi teman husband attend wed kawan Talisman.. pheww.. jauh gak la nunnnn kat Felda Loi kat area Pilah. Dah skang ni mmg musim orang kawen. Chantek kale tema depa nie..pegantin pun sama padan.. Tahniah :)


Salam berisi duit tue (Hubby sampaikan sumbangan geng keje dia)

Dah habis citer orang kawen, now bek to work.. i attended Indoor Air Quality Course by MIHA dari 1st - 5th Dec kat Corus & Swiss Garden Hotel. It is a very good course & the presenters have wide experince in this field. I will register as MIHA member soon. So my frens out there who would like to seek courses in OSH, Industrial Hygienist, MIHA offers you one of the best training. Oye..masa nie jumpe Pui Ying my ex-FPG mate.. i didn't recognize her at all.. (malunye...dia ingat saye lagi, tp bila tengok lame2 bru ingat-sowi yer pui ying ;p)


(Kak watie-MIHA, Kak Mas-DOSH KL, Dr. Nik-SOCSO,
Mrs. May-Presenter, Me, Srn. Adah-DOSH KL)
nice meeting u guys & food were good @ Swiss Garden


Good food here @ Flavors Rest..

Rite now i am so addicted to try new workout from Kathy Smith.. yang cardio blast tu dah ikut for 3 years..my intensity level dah reach to max. every time aerobic, i dont feel hard to do it anymore. dah survey few workout DVD, but at last i decided to try workout + dancing thingy.. tadi ada ikut sket, this bellydance - cardio shimmy.

This workout belly dance stress on your abdomen + hips (because hips don't lie hehehe) sesuai la dengan sesiape yang memiliki aset terbesar ini.. wooo bergoyang 1 badan..


Here it is the BellyDance :)

One more CD i bought is the Denise Austin Kick Boxing blast away 10lbs.. hehehe looks like im serious in putting down my weight. So, saya dah ada 3 jenis workout yang berbeza.. dancing, kick boxing & fast aerobic step types.. this one good to get firm hips, arms & ab.


Lets kick boxing!!

(p/s: i want that lean muscle & body. Will tell u the result in the next post)