Saturday, October 3, 2009

Eid Mubarak 2009

Sungguh lama tak update kisah. Dah pun 14 syawal kita lalui. Cepat betul masa berlalu. Alhamdulillah Aidilfitri kali nie raya ke 2 menyambutnya sebagai suami isteri. Juga kali ke-2 husband dapat beraya bersama.

Persediaan raya tahun ni sederhana aje, compared to last year. Beraya bersama keluarga mertua di KL banyak pengalaman baru. Pengalaman yang sangat berbeza dengan family belah ibu. Sehari sebelum syawal sibuk di dapur. Aku orang kanan dapor sebab dapor & aku tak leh dipisahkan. Hehehe. Tapi kali ni sempat sibuk di SOGO & Jalan TAR. Malam raya solat berjemaah dengan suami & dia bertakbir. Ya-Allah rasa sayu sangat hati teringat kat family kat kg. Suami kata kali pertama, mestilah rase sedih.

Pagi raya it went smooth. Cume husband kata dia tak sempat nak berdrama swasta dengan mak. hehehe. Kitorang leh sampai lupe nak salam sesama sendiri. Haha. Oklah enjoy the gambar ok.




p/s : KL-Rembau-PD-KL
p/p/s : Sila jangan muntah nengok muke gediks tu

2 comments:

caPik said...

spe ajar pose2 mengarut neh? HAHA.
wah, best lah rye kt KL ek.
best best best!

Ha! jgn lpe post di rembau yep!

Jebat Durhaka said...

sikit lagi nak muntah nih... kuikuikui