Wednesday, January 28, 2009

Cik KinKin & Cik Rafique

Day 1 (23 Jan)

Akhirnya hari yang dinanti tiba jua. Aku cuti lagi untuk sekian kalinya di bulan Januari ini. Hahaha harus la simpan cuti sampai bulan 5 nie.

Me & hubby heading to Ipoh, mlm ni kinkin nikah. sebagai membalas jasa & budi kin yang banyak temankan aku masa wedding aku last year aku tak kesah la nak amek cuti & keluar duit pi ipoh & stay kat sana. Pasnie rase dah tak de sape dah aku nak treat mcm tu.

kami dok kat budget hotel aje (The Majestic Ipoh). Very the classic u know sebab located the same building dgn KTM Ipoh. Aku and hubby tak kesah pun lepak mane asal kitorang leh tido, mandi & berehat.


Hotel classic


Budget gile kami hahaha


Ni la lif kurun ke brape ntah. Brand nek moyang mak datuk OTIS


"Cepat syg masuk nnt kena sepit"

Malam tu kin bernikah beramai-ramai kat surau area umah dia. Alhamdulillah dengan sekali lafaz Rafique a.k.a Farid sah jadi suami kin. Semoga korang bahagia hendaknye hingga akhir hayat.


Cute ekin..


Kawan kin nora si taylor


Vf her mak


D newly wed


Kin pelamin u sgt chantek. i jeles...

Day 2 (24 Jan)

Perantin kale ijau pokok pisang..ekin nampak lain sgt and of coz chanteq :). Sempat gak jumpe juli stelah sekian lame tak bersua. Perot pun dah beso tapi juli maintain cute & tembam :p


:)


Hari sgt panas..semua bjalan lancar. ekin sendiri pun tak sangka meriah wed dia


lain kan kin?


kami ikut tema perantin...


Bila pi Ipoh rugi la tak beli pasu..sangat murah & chantek. Beli batu sungai gaks and hasilnya....



Boleh la..mini taman in my veranda...


Somewhere in March last year


kin temankan aku 3 hari berturut...


& sebagai kwn of course aku sgt appreciate


mane2 kin msti ada kat sebelah


tetap tak berganjak walaupun kami kena bom hahaha


coz babe u r my best fren :)




No comments: