Saturday, May 30, 2009

Cinta & sayang dia sangat2



Saya teramat & tersangat menyanyangi suami saya yang saya kenal lebih 10 tahun yang lepas. Betul, masih banyak yang saya perlu belajar sebab banyak perkara yang berlaku dalam tempoh itu. Perangai dulu2 boleh jadi dah sikit2 hilang atau memang dah lupus sama sekali (maybe dulu control hehe). Sebab itu proses memahami pasangan masing2 adalah proses yang berterusan. Tapi cinta itu tetap sama malah semakin mekar dalam hati setiap hari. Hari2 wajib ingat dia, dah rutin. Sampai la saya x boleh tido ni sebab teringatkan & rindu sangat dia :)


5 comments:

Anonymous said...

hahaha. a question for; byk lg ke pics yg 'd' private & confidential kan? hihihi! very the motif.. xP

ANAKIRANA said...

hihhihiih penangan cinta jarak jauh ni :P

Farah said...

Insyaallah CINTA akan lengkap dengan kehadiran cahaya mata..CINTA + KASIH SAYANG = Lengkap satu episod kehidupan..

me said...

cinta sejati - 10 tahun pun still masih hangat bercinta kan. arap2 sy pun akan mcm tu ~ ;)

Fazira Aziz said...

capik, sila2 la tengok album saya itew...

kirana yang lawa, hai :) lame awak tak leave msg. apa nak wat, cinta PJJ haruslah begitu. rindu, risau, gelisah, angau...

fara yang di cayangi, erm insyaAllah. 'nurul ain' kak ira akan tiba nanti. kena bersabar & terus berusaha & doa serta tawakal. Kalo ada jeki kak ira nak 6 org. abg apiz plak 4-3 hehe

ain yang cute, kena banyak tolerate & percaya pd psgn msing2. insyaAllah, akak doakan awak cepat2tawen..amin...

PJJ ni mmg kena banyak sabar kan? membuatkan kita lebih tabah, matang & bila dia balik kita extra manja dari couple2 biasa yang lain. hehe