Wednesday, October 20, 2010

My sacrifice

Masa cuti jadi full hse wife mmg melelahkan.. But bila dah masuk keje, lagilah bertambah lelah.. tapi overall best & seronok. Bila Mr. Mama jaga Hadif, umminye kena masak tiap2 mlm utk lauk lunch Mr. Mama esoknye. Kalau tak, kesian Mr. Mama nak mkn. Aku penah tak sempat nak mkn, mkn ala kadar aje ms jage hadif. So aku paham & takan la nak biarkan laki kelaparan.. Huhu siann.. sebab tu strategi msk sgt penting skang. Mr. Mama just panaskan lauk je. Strategi yg sgt menjimatkan tau.


 

Masa Mr. Mama jaga hadif, aku akan naik motor. Provided tak hujan la.. Sebabnye sape nak hantar, amek pi keje kalau Hadif tido? Sian plak nak kejutkan dia.. Takpe, hal ni tak kan berpanjangan, bile Hadif dah besar i think semua ok. Lagipun parking kat opis skang susah.. kedekut parking. Tambah jalan kat putrajaya ni pagi2 pun dah sesak. Naik motor vroommmm aje.


 


Mr. vroom vroom


 

p/s: Pengorbanan ibu tak kan ayong lupekan. Now i'm following your steps, i know i can do it. U inspired me :D

1 comment:

sakura040582 said...

Ira,

Itulah pengorbanan seorg ibu & wife. InsyaAllah syurga menanti :-)