Saturday, March 7, 2009

Selamat Ulang Tahun Ayang

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

Today is my husband's 27th Bday. Alhamdulillah, tahun ni pun masuk tahun ke 12 usia perkapelan kami. Hehehe & dah melalui usia 1 tahun perkahwinan. Syukur sangat dikurniakan sahabat, teman & suami sebaik & seistimewa dia. Dah banyak dugaan kami tempuh bersama sepanjang 12 tahun ni. Suka, duka semua kami face together.

Ayang, i hope our love last forever. Mcmane kita mampu pertahankan 11 tahun tempoh kita mengenali hati budi masing-masing, sayang harap kita mesti mampu mengukuhkan lagi cinta kita hingga ke akhir hayat kita.Amin...





(p/s: Kasi can la i nak jiwang ek..hehe)

4 comments:

ain husna said...

12 tahun?? perghhhhhh...dari form 3 ek k.ira..caya la..hehe.

p/s ; hepi bday 2 ur encik suami=)

Fazira Aziz said...

ain..

tebgok tak cinta utk ain? kak ira sgt suke citer tu. rase mcm kena ngorat aje..

neway thanks 4 d wish. tu la lame dah couple,alhamdulillah kekal hingga kawen & harapnye sampai akhir hayat la hendaknye.

form 3 dah gatal kan? hehehe tapi nak wat mcmane..suke sgt kat dia ms tu..sib dia pun suke kat kak ira gak.

cheers ain..

c a p i k said...

hahaha. ayat kakak ku ineh xleh bla.
tulun la! sengal sajep.
adik sndri suoh masok u dlu bru leh kapel. dia form 3 lak tu. haih!

Fazira Aziz said...

wei..pengalaman mengajar kita lebeh berhati2 tau.. dah toksah mengatal time skolah.. kawan2 aje. fokus SPM