Monday, March 2, 2009

Small reunion but full with memories

27 Feb 2009

Lame giler kami terpisah. Dekat2 15 tahun dah. Masa tu darjah 6. Lydia (aku panggil ko yani ke lydia ek dulu hehehe) kat Sekolah Kebangsaan Si Rusa, Port Dickson. Kami duduk bersebelahan masa tu. Dia ni tinggi orangnye, happy go lucky & alwiz ceria. Tula sib ada fster yang menemukan kami. Tak sangka Lydia masih ingat kat aku & dia tetap maintain peramah mcm dlu. Tak la aku kekok (x mcm 1/2 kawan lame wat dek aje kalo jumpe kawan lame balik-nyampah!!)


The version tembam of us

Banyak gak kenangan yang kami leh flash back balik. Tergelak2 bila ingat kan balik. Esp teringat kat cikgu Hadi (yang ajar Alam & Manusia, Math also tak ketinggalan suke tarik hidung kitorang), teringat masa celebrate bday cikgu Ramlah, Si najmi pengsan, Nazai & Amy dengan scandals depa, Si Hafiz Hashim, Rosalinda, Redzuan budak sepet, Amir budak music... sape lagi ek? banyak nye tak hengat...

InsyaAllah hajat di hati nak post gambar masa darjah 6 tu..tapi kena carik scanner dlu la.. Kebetulan Lydia ada meeting kat KL ni leh la jupe. lagipun tengah single jap skang nie. hehehe


A&W Taman Jaya PJ

Lydia dah kawen pun & ada sorang anak dah. Happy to know that kawan aku berjaya & happy dalam hidup. Well, aku tumpang happy tengok ke'happian' famly ko.Kalo aku terasa nak coti Penang aku carik ko ek. Ngee anyway all the best to you Lydia & aku cube2 la kumpulkan budak kelas & buat reunion nnt. Wat kat KL yer, ko kena datang jadi Ketua AJK Makanan. ;p

No comments: